تسلیت قلب صبورم

*har lahze bito...*

ta...

تسلیت قلب صبورم

بي وفا عشق من به خدا اشک من

مي مونه رو گونم تا بياي پيش من

رفتي و بعد تو چه زجري کشيدم

هنوز تار موتو به دنيا نمي دم

تو رو به خاطراتمون منو بي خبر نذار

تو رو به اشکمون قسم منو چشم به در نذار

باشه مي رم از پيشت خدا حافظ عشق من

ببخش روي نامه هام باز چکيده اشک من

دلت موندني نبود خدا حافظ عشق من

حالا که نموندي بگو از من چي ديدي

چه ساده نشستي چه ساده پريدي

بغضمو وقت جدايي نگه داشتم به سختي

حتي واسه دل خوشي هم دس تکون ندادي رفتي

پس بذار روي ماهتو دم آخر نگا کنم

سخته با خاطراتمون با دل خون وداع کنم

وقت رفتنت نبود خدا حافظ عشق من

دلت مي شکنه يه روز مي دوني قدر اشک من

سخته گفتنش ولي خدا حافظ عشق من

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در  جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 14:21  توسط farnaz